Behandeling
Behandeling
Voorafgaand aan de eerste behandeling worden eerst uw persoonsgegevens genoteerd en wordt in kaart gebracht wat uw klacht(en) is(zijn).
Vervolgens wordt gekeken wat voor u de beste behandelmethode is. Bij vervolgbehandelingen wordt genoteerd hoe u de tussenliggende periode ervaren heeft en wordt bezien hoe het behandelproces het beste kan worden voortgezet.
Uw gegevens worden met respect, en conform de Algemene Verordening Gegevensbescherming mei 2018, behandeld en zullen 20 jaar bewaard worden.
Dit geldt ook voor Wellnessbehandelingen.
Afspraak
Behandeling is altijd op afspraak. De afspraak kan telefonisch, 0492-368087, gemaakt worden of per e-mail. Bent u verhinderd, gelieve dan de afspraak ten minste 24 uur van tevoren te annuleren, anders wordt uw afspraak alsnog in rekening gebracht.
Verwijsbrief
U heeft voor een behandeling geen verwijsbrief nodig van uw huisarts.
Tarieven
per 1 maart 2020
Acupunctuur | € 55,00 |
Reflexzonetherapie | € 55,00 |
Oorkaarsenbehandeling | € 55,00 |
Oorkaarsen, 1 set | € 10,00 |
Tuina | € 55,00 |
Bloesemtherapie | € 25,00 |
los Bloesemremedie flesje | € 10,00 |
Sabaaydi | € 55,00 |
Sabaaydi De Luxe | € 85,00 |
Deze tarieven gelden per behandeling. Behandelingen zijn vrijgesteld van 21 % BTW. BTW-identificatienummer NL001889615B63.
Een behandeling wordt contant voldaan, na afloop ontvangt u een factuur, welke u kunt doorsturen naar uw zorgverzekeraar. In verband met de Corona-maatregelen wordt u verzocht de behandeling via Tikkie of normale overboeking te voldoen. Dus geen contante betaling!!
Annuleren
Gemaakte afspraken kunnen tot 24 uur voorafgaand aan de behandeling zonder kosten worden afgemeld. Daarna wordt de afspraak in rekening gebracht. Houdt u hier alstublieft rekening mee, want tijd is kostbaar…
Vergoedingen
Behandelingen worden door diverse zorgverzekeraars vergoed. Hiertoe behoren onder andere VGZ en CZ. Of en hoeveel u vergoed krijgt is afhankelijk van uw ziektekostenpolis, raadpleegt u hiervoor uw eigen zorgverzekeraar.
U ontvangt, na afloop van de behandeling een faktuur, die u in kunt dienen bij uw zorgverzekeraar.
Klacht
Mocht u onverhoopt een klacht hebben dan kunt u voor de klachtenregeling terecht bij de SCAG, Stichting Complementaire en Alternatieve Gezondheidszorg. En u kunt ook terecht voor informatie bij de VNRT.
Behandelingen zijn niet bedoeld ter vervanging van de reguliere zorg!